Tworzymy zespół łączący atuty badawcze, biznesowe, komunikacyjne.

Marek Grabowski

Marek Grabowski (1976), absolwent Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. 20 lat doświadczenia w badaniach rynku. Pracował w IQS, Domu Badawczym Maison, Ipsosie. Kierował pracami jakościowych zespołów badawczych. Pracował dla największych korporacji na rynku, zarówno polskich jak i zagranicznych oraz zagranicznych instytutów badawczych. Od ponad 3 lat przewodzi spółce związanej z badaniami oraz zarządza Fundacją Mamy i Taty. Doktoryzuje się w Instytucie Socjologii z kultury i obyczajowości rodziny wielodzietnej. Empatyczny i konkretny. Zawodowo zainteresowany strategią budowania wizerunku marki. Lubi być na styku kultur i zjawisk. Ceni poezję, piłkę nożną i zimne piwo rzemieślnicze. Żonaty, ojciec czwórki dzieci. (+48) 609 856 713 marek.grabowski@socialchanges.pl

Koordynowałem ponad 800 projektów. Pracowałem w IQS, Domu Badawczym Maison, Ipsosie. / Marek Grabowski

 

Łukasz Zając

Łukasz Zając (1983), socjolog, strateg public relations, producent filmowy. Absolwent WSE im. Ks. J. Tischnera i Wydziału Humanistycznego AGH z zakresu socjologii gospodarki i rynku mediów. Ponad 10 letnie doświadczenie w komunikacji społecznej i public relations. Założyciel studia nowych mediów – Get Media Studio oraz agencji public relations – Agencja Zając PR. Aktualnie rozwija przedsięwzięcia z zakresu komunikacji korporacyjnej, doradztwa PR i networkingu. Autor książki „Po co jest PR?”. Mieszka i pracuje w Warszawie. Odpoczywa w gronie przyjaciół przy dobrej kawie oraz uprawia sport na świeżym powietrzu.    

Doświadczenie biznesowe HEADBALANCE.pl

SOCIAL CHANGES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  • Zajmuje się badaniami rynku, opinii społecznej, analizami trendów społecznych.
  • Skupia się także na obszarze work&life balance.
  • Dostarcza pogłębione rekomendacje dla biznesu i administracji państwowej oraz organizacji społecznych, przygotowane w użyteczny i przystępny sposób.